Welcome to my blog. FOLLOW? | DASHBOARD?
Sweet Treats.
Entry


About


Shout


Links

Welcome :)


Hello. Welcome to MY HISTORY LOVE blog.
Feel free to navigate around. Thanks!





Credits


Skin+header designer : Ainnad_Rocks
Photos : Weheartit | Tumblr
Background : Kak Biyha

0 cookie(s) ● Rabu, 7 Mac 2012 ● 7:14 PG
Hi ! lamaa daa tak update blogg tauu :D
berhabuk sudaaa kan ? tuu laa owner datang ! ahahahah .
okie , actually TITLE tuu kan. pasal deaa lae. sbb aku buat blogg cumaa untuk deaa. takde niat laen laee :) deaa mara-2 aku . tapii aku tauuu . dalam mara-2 deaa tuu . adaa jugaa cintaa ngan sayangg deaa kat aku tuu . i know him! iloveyouuu. huh :/ tapii skrg. deaa salue tinggalkan akuu :( akuuu bosann baaa !

0 cookie(s) ● Khamis, 23 Februari 2012 ● 12:03 PG
tetap tertawa walau sebenarnya ingin menangis.
Tetap tersenyum walau sebenarnya kecewa.
Tetap kuat walau sebenarnya sudah tidak sanggup lagi.
Tetap semangat walau tertekan oleh masalah.
Dan yg terpenting tetap SABAR dan memandang masalah segalanya baik
walau sebenarnya itu sudah terluka.
aku nak jadii GF deaa baa. hak dea! but why gurl yang takde kaitan GF punn mauu sibuk pasal deaa? tuh hal aku! dea MILIK aku. kepunyaan aku. kau sape? kau cumaa perempuan yang taktau malu nak rampas BF orangg. takde maruah ke? tak malu ke? OVER! kau ingat deaa tuu kau punyaa ka? sampai takde orangg lain bole ambk? huh! kauu fikir laa. jangan OBSESS ngan BF orangg! deaa sayangg aku. and aku pun sayang deaa. kau tak malu lagi? kami daa setahun lebii daa bersamaa. kau? tak sampai kan! kalau aku tauu kauu tackle deaa or couple ngan deaa. NAHAS kau! sekarangg ne aku lum tauu lae FACEBOOK kauu. aku taktauu lae macamna mukaa kauu. tapi lauu kau tuh CANTIK , MANIS . fine! akuu lepaskan deaa kat kauu. asal kauu jagaa atey deaa. kauu jagaa perasaan deaa. jangan kecewakan deaaa sudaa. lau tak! abes kauu. deaa kesayangan akuu. jadi jangan adaa hati nak rampas orangg yang akuu sayang! beware yourself. get off from him!

0 cookie(s) ● Isnin, 20 Februari 2012 ● 10:46 PTG
semakin arey. semakin sayangg pulaa kat orangg d atas tuh :D
semakin rinduu nee. knp tu? adesss~
seksaa nee. bilaa d sekolaa. nak cepatt pulangg. nak txt deaa.
fuhh! tapii kenaa tunggu jam5 lebii baru deaa repp sebab deaa baruu abes clas :)
wat ever! aku sayangg deaa.


Past