Welcome to my blog. FOLLOW? | DASHBOARD?
Sweet Treats.
Entry


About


Shout


Links

Welcome :)


Hello. Welcome to MY HISTORY LOVE blog.
Feel free to navigate around. Thanks!





Credits


Skin+header designer : Ainnad_Rocks
Photos : Weheartit | Tumblr
Background : Kak Biyha

0 cookie(s) ● Isnin, 28 November 2011 ● 4:53 PG
Aku yang mengejar bayang cinta Kian terbiar Terpendam kata Tak terungkap selamanya Pedihnya hanya aku yang merasa Mahu memilikinya Aku hanya hamba cinta Bisik hatiku lepaskan dirinya Sungguh aku tak bisa Biarlah ku sendiri Tanpa kasih di hati Aku tak mampu pertahankan lagi Cinta yang menyakiti Biarlah aku pergi Tiada hampa di hati Pedihnya hanya aku yang merasa Mahu memilikinya Aku hanya hamba cinta Bisik hatiku lepaskan dirinya Sungguh aku tak bisa Biarlah ku sendiri Tanpa kasih di hati Aku tak mampu pertahankan lagi Cinta yang menyakiti Biarlah... Aku pergi Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta...


Past Future