Welcome to my blog. FOLLOW? | DASHBOARD?
Sweet Treats.
Entry


About


Shout


Links

Welcome :)


Hello. Welcome to MY HISTORY LOVE blog.
Feel free to navigate around. Thanks!





Credits


Skin+header designer : Ainnad_Rocks
Photos : Weheartit | Tumblr
Background : Kak Biyha

0 cookie(s) ● Sabtu, 4 Februari 2012 ● 7:05 PTG
menangis menangis :'(
selamaa nee. orangg yangg sayaa sayangg. sayaa ingat sampaii bila-2. sayaa cintaa sampai bila-2
sudaaa sakitkan aty sayaa :'( patut laaa. sayaa tak sedapp aty. sayaa rasaa d duakan. sebab deaa tak penaa begini. takpe laaa. maybe tuu balasan sayaa kan? maybe deaa bolee dapat yangg lagii baguss dari sayaa kan? tapii saya? sayaa nak cari macmana? sedangkan sayaa tahuu sayaa bole dapat. sayaa taktauu! beginii pulaa rasaa bilaa d duakan kan dalam diam? Allah daa tunjukkan sayaa bukti yangg atey sayaa memang BENAR ! nak tauu kenapa sayaa skit atey? frst. deaaa macamm terpksaa layan syaaa. keduaaa. deaa mamcam tak kesahh pasal sayaa lagii. ketigaaa. deaa main antam jakk cakap ngan sayaa. duluu deaaa penyayangg. setia. tapii skrg? daa terbalik daa. aty nee sakit bilaaa tengok smuaa yangg deaa ADD . semuaa PEREMPUAN d skolaa deaa. ok. masaa tu qu bolee terimaaa. sabar qu. sabar. then qu tengok inbox. ya ALLAH ! betul kaa apaa yangg sayaa bacaa? betul kaa? syahmie kaa yangg chat tu! syahmie aidi sayaa kaa? mohd syahmie sayaa kaa? ok! deaa MOHD SYAHMIE syaa ! deaa call pmpuan tuuu. deaa text pmpuan tu. dari manaa deaa dapat numb hp pmpuan tuu? ya allah. KECEWAA nyaaa sayaaa :'( aku d duakan. cntaa akuu kenaa kc main! sayaa rasaaa dorg memangg rapatt d skolaa. tu laa atey sayaa dpat rasakan! akuu tak sangkaaa. sangat2 tak sangka. atey akuu tak bole nak tahan lagii. fikirann akuu tertutup semuaa. nyawaa akuu macamm melayangg. tinggal airmataa jak dapat nyatakan atey aku macamna. takpe. aku FOBIA cintaaa. aku rasaaa. aku takde jodoh ngan deaa. akuu ingat JANJI deaaa samaa akuu.


Past Future